Isle of Wight #132

Half Term var underbart.
Tack Veronica och Ivannia for att ni kom.
Ni gjorde min vecka!

Det bjods pa allt fran sightseeing, typisk engelsk mat och dryck till shoppingrundor, biljardspel och party.
Fint.

Och det kandes sa galet bra att traffa dem igen, inte alls som att det var ett halvar sedan sist. Utan som att jag hade varit borta i en vecka ungefar. Helbra!


Nu ar jag tillbaks i skolan och jag ar fasligt effektiv.
Har klarat av en photoshoot, research av en fotograf och ett English Literature arbete redan.
Och klockan ar bara halv tolv (har alltsa).
Duktiga jag liksom.

Nu kanns det mest som att jag skulle vilja sova en stund.
En kopp te skulle inte sitta helt fel heller..
Men istallet ska jag ta tag i Travel and Tourism arbetet.
Heja heja.

Jag undrar hur alnge den har effektiviteten kommer halla i sig?
Typ till i morgon ungefar gissar jag..

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jess

Du verkar ju vara effektiv för jämnan. Fast på Ivannia lät det inte som du hade så många lektioner att gå på.

2009-02-23 @ 18:43:24
Postat av: Ivannia

Shhhh Jess!

2009-02-26 @ 10:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0