Isle of Wight #136

Lördag

Lite blandade bilder från Half Term.



Ivannia och Veronica kom och hälsade på. Fint var det!



Vi hittade en fin skylt om Jane Austen i Sputhampton.



Vi hittade IKEA också, men orkade inte köa i trehundra timmar för att komma in.
Vi nöjde oss med att titta på skylten.



Hästen blev sur för att hon inte fick köttbullar.



Lovisa och Seda demonstrerade sin iögonfallande litenhet. Minibarnen.



Resten av tiden ägnades åt shopping. Hästen och Veronica var trötta.



Trötta var vi allihopa.



Vi åt traditionella fish & chips. Bara för att man måste när man är i England liksom.



Vi provade även traditionell engelsk frukost. Det var mitt Mount Everest, vi skulle äta allt.
Det var ingen vidare upplevelse, men jag åt allt! BANNEMEJ!



Ivannia var pepp.



Veronica också.



Sista kvällen blev utekväll med brudarna. Frenchie, Hästen och Vronkis. Fint.



Roligt var det.



Sedan blev vi posare.



Och såhär duktig var jag på att vara ego.



Och sedan blev vi jättesmå. Typ tolv år gamla.


Half Term i bilder alltså. Enjoy. Eller ja.. egentligen så är det ju bara en bråkdel.
Vi var rätt usla på att ta bilder tydligen. Men ändå, man får vara glad för det lilla.

PUSS



Kommentarer
Postat av: IVANNIA

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DET ÄR NU JAG VILL ATT DU SKA DÖÖÖÖ!!!!!!! HÄMNDEN KOMMER PÅ POSTEN, MARK MY WORDS!!!

2009-03-02 @ 12:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0