Isle of Wight #138

Ivannia: Nej, jag har inte hittat Morbid Tom på fejjan ännu, men jag ska söka efter honom. Massor!

(För er andra, Morbid Tom är en pojk vi träffade på Kas Bah under half term. Han var hemskt rolig och älskade svensk hårdrock, så vi hamnade i en livlig diskussion om musik med honom. När vi sedan skulle utbyta souvenirer så fick han en svensk femma av Ivannia och blev superglad. Han erbjöd mig sina husnycklar i utbyte, men det kände jag mig inte riktigt bekväm med, så jag tackade nej. Sedan sa vi att vi skulle leta upp varandr apå Facebook, men hittills ha rjag inte haft ngåon lycka.)

Till annat folk.
Jag har en massa mail i inkorgen att svara på, och jag ska göra det också, men jag ber er ha tålamod. Jag tycks inte ha vad som krävs för att svara på mail för tillfället. Jag sätter mig ner och ska göra det, men det kommer liksom inget. De korta mailen är okej, men det längre. Nej. Men jag kommer tillbaka snart! Och då ska ni få superlånga svar. Så ha lite tålamod med mig bara, jag har inte glömt er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0