Isle of Wight #141

Nej, nu börjar det på fullaste allvar bli dags att rensa min musik.
Jag har på shuffle på iTunes. Och vad kommer up?

Pokemon - Theme song

Vart tusan har jag fått den ifrån undar jag?

Jag börjar bli en aning uttråkad nu.
Sitter på Joe's.
Pamela är ute någonstans med sin special manfriend Roger, och då låser hon båda låsen.
Jag kommer alltså inte in, och Seda är i Godshill.
Därav har jag alltså suttit här sedan etttiden. Nu är klockan fyra, och jag undrar om det över huvud taget kan finnas ngåot mer att roa sig med på internet? Mööh.

Har druckit en kopp varm choklad och tre koppar te i typiskt engelskt manér. Fint.

Ikväll blir nog roligt i alla fall.
Lovisa ska sova hos oss, och så ska vi till Tobey och Ollys artonårsfest på Black Sheep.
Fint blir det.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är galen :p ska fixa ett tele kort nu i veckan så mejlar jag dig så vi kan bestämma tid :D

2009-02-28 @ 17:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0