Isle of Wight #144

Jag är extreeeeemt uttråkad nu..

Därför:

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte.

1. Hur mår du idag?
The end

2. Kommer du komma långt i livet?
D'you know what I mean

3. Hur ser dina vänner dig?
Where is your boy tonight?

4. Kommer du gifta dig?
Hit that

5. Vad är ditt livs themesong?
Tomorrow is today

6. Vad e ditt livshistoria?
Stop crying your heart out (Hej, det är visst jag som är hyperdepressiv)

7. Hur är skolan för dig?
A hard day's night

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Ever dream

9. Hur kommer imorgon vara?
Alfons Dolphins

10. Vad är det bästa med dina vänner?
I want you

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Down the line

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Breakdown (alltså, va?)

13. Hur är det med ditt liv?
It was a very good year (Indeed!)

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Abra Cadaver (Hahahahaha)

15. Hur ser världen på dig?
Borderline (Tydligen är jag en aning mentalstörd..?)

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Fields of Gold

17. Vad tycker dina vänner om dig?
We are to follow

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
Can you feel it

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Oh, sister

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
The hardest button to button

21. Kommer jag nånsin ha barn?
Why won't you talk about it?

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
You are my sunshine

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?

Death and all his friends

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jossan, det är så sjukt kul hur det jämt blir så bra svar för dig!! Jättekul :D

2009-02-28 @ 21:56:58
Postat av: Jess

Jag älskar din nya design :D heja!

2009-03-01 @ 15:20:37
URL: http://yiskha.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jess: Tack! :D



Johanna: Jag vet! Det ar helt sjukt, och nu ser det ut som at tjag ar varsta psykfallet ocksa.. xD

2009-03-02 @ 09:52:08
URL: http://blackspot.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du har alltid sett lite ut som ett psykfall vännen ;) iallafall i dina vänners ögon :D

2009-03-03 @ 21:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0