Isle of Wight #102

Okej, sa jattemotiverad var jag kanske inte. Men jag har fatt lite jobb gjort i alla fall!

Det gor mig lite ledsen att se hur elaka folk kan vara mot varandra. Det ar liksom, hej och valkommen tillbaka till hogstadiet. Nar ska folk inse att det ar helt ok att se ut hur som helst? Det ar ju sjalvklart att alla inte kan ha samma smak, men man kan val i alla fall acceptera adnra som de ar. Eller?

Nu ska jag till gymet bannemej.
Duktigt.

Jag fick forresten Seda att skratta sa att hon grat igar kvall.
Nu kommer jag inte alls ihag vad jag sa, men rolgit var det minsann!
Det a rju inte jattesvart att fa henne att skratta forstas.. men anda.
Hon ar sa himla fin flickan.
Jag skulle ju fa en massa gjort pa kvallen var det tankt, men jag kom hem och sedan drack vi te och pratade om allt och inget. I flera timmar. Det var mys.

Det ar inte alla som har sadan tur som jag har haft med min tyska.
Min tyska ar bast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0