Isle of Wight #103

Nej, man far ju inte som man vill jamt.
Gymet startar inte forran ansta vecka..
Sa nu blir det till att vackert sitta har och vanta pa att Seda ska bli klar med sin lektion.

Jag underhaller migmed att kika runt lite pa tatueringar. Jag ar sa galet sugen nu!
Jag vill jag vill!

I ovrigt sa.. Ikvall ska jag sopela biljard.
Sean ar overtygad om att han kommer vinna overlagset och jag har lovat att jag ska fa honom att borja grata.
Med tanke pa tidigare ganger sa ser oddsen inte sa bra ut for min del.
Men det vore ju lite pinsamt nu om jag inte vinner. Attans.
Det blir bara att bita hiop och kampa. Eller kanske.. spela lite fult?
Nja, vi far se.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0