Isle of Wight #104

Jag fick precis ett sms:

"Btw, if you do win.. very unlikely.. It will be because I let you win."

Ska vi tolka det som att han kanner sig lite hotad anda och vill skydda sin manliga stolthet genom att latsas att han tanker lata mig vinna? Ja, det tycker jag.
Darfor ska jag vinna. Som tusan!

Forresten. De svenska ord jag har lyckats sprida pa on hittills ar puss och fika.

Och sa har vi seda som har lart sig saga "Polis polis potatisgris", "Du ser ut som en potatis", "Vem far inte folja med inte pa systemet? HUNDEN KATTEN GLASSEN HUNDEN KATTEN GLASSEN!" samt "NEJ, SLUTA! JAG VILL INTE!"

Fast hon ar ju liite battre an alla andra. Och hysteriskt underhallande till pa kopet.

Kommentarer
Postat av: DITT BORTGLÖMDA HOVDJUR

:( ... Ju.

2009-01-09 @ 09:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0