Isle of Wight #105

Fredag

Wehej!
Forsta skolveckan avklarad. Kanns bra.

Angende biljarspelandet sa kan jag ju upplysa er om att jag vann!
En gang av fem.. nastan tva.
Men faktum kvarstar! JAG VANN!
Jag var jatteglad, och Sean var.. inte sa overdrivet nojd.
Mahaha. Vilket gjorde mig annu gladare och nojdare.

Vi ar bada bade usla vinnare och forlorare, sa det var en ganska undehallande kvall
som avslutades pa en rolig pub dar de spelade Djungelbokslatar.
Finfint.

Sa skulle jag vilja tillagna en rad at Emil Karlsson,
bara for att han ar sa jakla underbar och for att jag saknar honom som tusan!

Och Ivannia, ditt mail ar pavag. Mandag. <3

Ikvall ar det Marcush's big eighteen.
Det ser jag fram emot.


Kommentarer
Postat av: Ivannia

Mandag later bra <3 :D

2009-01-09 @ 21:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0