Isle of Wight #106

Mandag

han: You prefer brown bread, don't you?
jag: Yeah.. I.. how did you know? Did I tell you that?
han (ler): Nah, but when we ate at McDonalds a few weeks ago you had your Dehli with brown bread.
jag: (forstummad)
han: See. I do take notice of you.

Jag antar det.

Idag ar det mandag igen.
Det var en fartfylld fredag med actions som tusan, en jatteseg lordag dar jag kande mig halvdod i hela kroppen.
Vi (Seda, Lovisa och jag alltsa) tog det lugn med den laaanga versionen av Pride and Prejudice och somnade tidigt.
Det var fint.


Ikvall finns jag pa Joe's mellan 18 och 20, pa ett ungefar, om det ar nagon som kanner for att samtala.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vem är denna han?

2009-01-12 @ 13:17:09
Postat av: Ivannia

SJUUUUUUUKT!

2009-01-14 @ 15:06:03
Postat av: Jess

Ibland är det fint när männen vet, det är så det ska vara liksom. :D

2009-01-14 @ 18:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0