Isle of Wight #107

Onsdag

Igar registrerade jag mig hos doktorn. Jag skulle val egentligen ha gjort det sa fort jag kom hit, men det har som alltid dykt upp nagot annat. Men nu tog jag tag i det.
Jag fick fylla i en hel massa papper om ursprung och eventuell avkomma och sen lamna in det till den lilla tanen i receptionen. Och da fick jag visst en gratis halsocheck ocksa. Det tackar vi for.
Tanen och jag avtalade datum och tid och bada var nojda och glada, nar hon plotsligt lutar sig frma och mumlar nagot ohorbart.

Jag: Pardon?
Hon (mumlar): Shcchehshsjej...
Jag: Eh.. I'm sorry. Could you repeat that please?
Hon: Hrm.. um.. For the appointment,could you bring a sample of urin? (rodnar)
Jag (forvanat): Em.. yeah, eh.. sure thing but.. in.. what?
Hon: Well, in anything really.

Jag sag for mitt inre oga hur jag kom in pa mottagningen med en tekopp med kiss i och kande att nej.. det ar jag inte overdrivet sugen pa. Och tvivlet maste ha synts i mitt ansikte, for tanten bojde sig ner och plockade fram en liten plast cylinder. Jag tackade for det, och gick.
Kissa. I en plastgrej. Usch.
Nej, jag har inte kommit over det annu.

Lovisa som var med som moralist stod tyckte att det hela var sjukligt underhallande.
I am not amused.


Ikvall ska jag ha lite ensamtid. Kanske.
Forst ska jag vara produktiv av bara tusan och spotta ur mig laxor och coursework som pa lopande band.
Sen ska jag till gymet och springa, och efter det ska jag ringa Sara (<3) och sedan gora en massa annat som jag behover gora. Springa arenden till hotell och sa vidare (och ja Mamma, jag har mailat CSN nu - det gick itne att skriva ut nagot fran hemsidan da man maste ha nagot inloggningsnummer). Och efter det ska jag ta det lugnt. Och sova.
Det kommer bli himla fint det.


Om exakt en manad kommer Ivannia och Veronica hit.
Det ar ocksa nagot som ar fint. Fint som snus.



I think I'm a little bit
Little bit
A little bit in love with you
But only if you're a little bit
Little bit
Little bit
In lalalala love with me
- Lykke Li  "Little bit"

Kommentarer
Postat av: Ivannia

Aaaaaaah shit....När någon citerar Lykke Li....Omfg det här är ju inte klokt...

2009-01-14 @ 15:05:17
Postat av: Jess

Om du är seriös med "a little bit in love with you" då blir jag rädd, på riktigt. Eller så tycker du bara att den låten är otroligt fin.

2009-01-14 @ 18:11:15
Postat av: Movva

Haha! Roligt att hon tyckte att det var så pinsamt att ens säga det till dig. Men jag tycker faktiskt mer synd om de som måste hantera kisset sedan. Hälla upp det i små plaströr... eller vad de nu gör.

2009-01-14 @ 23:03:30
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0