Isle of Wight #108

Fredag

I don't care if Monday's black
Tuesday, Wednesday heart attack
Thursday, never looking back
It's Friday, I'm in love.

Lalala.

Fast.. det har varit en bra vecka. En jakligt bra vecka.
I could get used to this.

Igar kvall fick jag mitt forsta snobollskrig pa ett ar. Jag belv sorgligt nog besegrad,
men det var mys i alla fall.
(Nej, det snoade inte, men vi hittade en hog med latsassno utanfor skridskohallen.
Man maste ju gora det mesta av det man har.)

Ikvall ska vi ut, och i morgon aker vi till Ventnor.
Inte for att det finns nagot dar att se, det ar vad vi har fatt hora ett x antal ganger i alla fall, utan bara for att kunna saga att vi har varit dar. Jag menar.. hittills ha rjag faktiskt bara rort mig pa ungefar en fjardedel av on. Sorgligt!
Nog for att det troligen ar den roliga delen, men i alla fall.

Jag har fatt prata med min Sara. Det var underbart. <3

Nu ska jag ga ivag och gora en massa fotgrafi jobb. Wehey.
Produktiva jag!



Det ar helt ofattbart att du kan irritera mig till den hoga grad som du gor nar du INTE ENS BEFINNER DIG INOM SAMMA LANDSGRANS. Aargh. Fy tusan for dig.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0