Isle of Wight #113

Söndag

Jag har spenderat 5 månader i det här landet nu.
5 månader återstår av mitt utbytesår.
Halva tiden har gått.

När jag tänker på vem jag var när jag kom hit i Augusti och vem jag är nu så måste jag inse att jag nog har förändrats. Vuxit som människa, utvecklats. Jag är säkrare, jag tar för mig, men framför allt så vågar jag mer. Jag vågar ta risker. Och det rä ganska stort för mig.

Jag tänker på allt som har hänt sedan jag kom hit. Människor jag träffat, saker jag upplevt.
Det har varit så sjukt lyckat hittills.
Jag kan bara hoppas att resten av året blir lika fint.

Det ser ljust ut för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm, den bild jag har av josefine nilsson är en person som alltid tar för sig :) nej just det jag menade en person alltid ger , så var det ja :)

2009-01-25 @ 21:10:20
Postat av: JaZzy

Trivs du? :D

2009-01-25 @ 21:15:28
URL: http://jazzy.blogg.se/
Postat av: Ivannia

Ja. Du har nog förändrats en del. Men jag lovar och svär på att älska dig lika mycket iallafall. 3 veckor nu!

2009-01-26 @ 10:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0