Isle of Wight #116

Fredag

Ah, lite pinsamt for mig kanske.
Stefan.
Svarare an sa var det inte. Fy pa mig, jag trodde ju inte att det kunde vara sa latt.
Ibland kranglar man bara till det for sig.

Jag har precis varit hypereffetiv och fatt allt fotografijobb gjort. Kvaliteten kan diskuteras, men klart ar det i alla fall.
Skont.

Och igar traffade jag fransyskan!
Hon ar jatteharlig.
Vi satt och pratade om allt och ingenting pa Wetherspoons och efter ett tag fick vi sallskap av ett par pojkar.
Da blev det mindre snack om One Tree Hill och framtiden och mer snack om simbassanger, dalig curry och Gwen Staphanis alder. Trevligt var det i alla fall.

I kvall ska jag och Seda hem till Lovisa och mysa.
Vi ska hem och ata forst, och sedan tar vi bussen till Newport och koper ansisktsmasker och Ben and Jerrys pa vagen.
Det ser ut att kunna bli en fin kvall.

Kommentarer
Postat av: John

Gwen Stefani heter hon, inte Staphani... ;) <3

2009-01-31 @ 10:53:21
URL: http://itaketime.blogspot.com
Postat av: Ivannia

Hahaha. Jag menar det.

2009-02-02 @ 10:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0