Isle of Wight #95

Lördag

Jag ber om ursäkt för den usla uppdateringen.
Men det har häntså galet mycekt hela tiden den senaste veckan.
London var urhärligt! det var shopping, turkisk mat i ohemula mängder, kulturskillnader, starbucks kaffe och storstadsliv.
Underbart helt enkelt.
Jag skulle lugnt kunna vänja mig vid den staden.

Vi kom tillbaks till ön i tisdags, helt utan problem.
(Jag var på helspänn hela tiden och bara väntad epå att ngåot skulle skita sig med busstider osv, men det gick som smort. Fint.)
Och i onsdags var det nyår.
Det började bra, sket sig lite runt tolvslaget, men slutade bra.
Nej, det är ju inte lätt alltså..
Herregud.
Så i övrigt har jag mest vilat upp mig efter nyår, och sen var det utgång i går kväll igen som gällde.
Jag har upptäckt guitar hero också! (Tiotusen år efter alla andra, men i alla fall.) Jag ska bli proffs. Bannemej.

Igår i alla fall. Det var Marcush födelsedag så vi firade med honom på Wetherspoons och diverse andra platser runt om i Ryde. En trevlig coh lyckad kväll.

Idag är jag trött.
Och så är det skola på måndag.
Jag är jättepepp.. Typ, nästan.

PUSS

Hands down
I'm too proud, for love
But with eyes shut It's you I'm thinking of
But how we move from A to B it can't be up to me
Cause I don't know
Eye to eye
Thigh to Thigh
I let go


- Lykke Li  Little bit

Kommentarer
Postat av: Jess

London alltså.. mmm, dit skulle det vara najs att åka!

2009-01-03 @ 23:50:56
URL: http://yiskha.blogg.se/
Postat av: pälsboll

jag vill läsa om Sean!



(haha dom som inte vet om honom kommer fråga massa nu <3:)

2009-01-05 @ 21:01:35
Postat av: Ivannia

GEEEEZ.....

2009-01-07 @ 18:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0