Isle of Wight #98



Såhär söta var vi sista dagen i skolan.



Josefine, star student 2008. Chocktillstånd. Ni borde vara stolta!
Ser jag inte alldeles oerhört intelligent ut på den här bilden förresten?



Och såhär vackert blev det en söndag när vi hade fått i oss lite för mycket Ben &Jerrys glass.
Jag blev sminkad till fjortis, Seda bev Frida Kahlo och Lovisa blev, typ.. Emohäxa.



Strålande vackert. Och observera Sedas underbara mush och unibrow. VACKERT! JA!



Sockerchocken bidrog till att det hela blev lite galet.



Lite galet. Som sagt.



Galna brudar.



Kreativiteten flödade.

Varsågoda. Lite skumma bilder. Men det är vad som bjuds på idag.










Kommentarer
Postat av: Johanna

frös ni inte??



och förresten, vad var skillnaden på dig?

:O

2009-01-05 @ 15:49:19
Postat av: Johanna

frös ni inte??



och förresten, vad var skillnaden på dig?

:O

2009-01-05 @ 15:50:30
Postat av: Ivannia

Hahahaha Johanna var jävligt rolig nu! Och Frida Kahlo var sjukt snygg!

2009-01-08 @ 12:44:15
Postat av: Jess

Haha roligt värre. Nu fick jag mig allt ett gott skratt!

2009-01-12 @ 16:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0