Isle of Wight #99

Tisdag

Andra dagen i skolan.
Wuh.

Det ar askallt ute, kallt for att vara Isle of Wight alltsa.
Ni vet, sadar sa att man inte vill ga ut over huvud taget utan bara vill dra tacket over huvudet och somna om igen.

Man kanner da inte for att ga upp och promenera den halvtimme det tar att ga till skolan. Inte riktigt va kanske.

Angaende Johannas kommentar om foregaende inlagg.
Jag skulle forestalla en liten fjortisbrud.
Jag satt i min sang medan Lovisa sminkade mig och fick inte kolla i spegeln.
Och varje gang jag tittade pa Seda sa borjade hon asgarva. Det kravdes inte mycket mer an sa for att overtyga mig om att jag sag ut som en clown och jag var gravt oroad. Men det visade sig inte vara sa farligt egentligen.
Nog for att jag nog aldrig skulle sminka mig sa sjalv, men de hade verkligen overtygat mig om att jag sag helt forskracklig ut.
Men kallt var det inte! Det var innan minusgraderna och frosten kom till on. I december alltsa.
Jag tycker inte alls om januari tror jag bestamt.

Och om Saras kommentar.
Maha. Du ska fa hora, for min rost ska bannmej hemsoka ditt ljuva ora nasta vecka.
Det blir fint.

Nu ska jag snart bege mig ivag till Newport for att klippa mig och se Pelle Svanslos med Lovisa.
Det blir fint som snus!
Eventuellt ska jag vara duktig och sitta lite pa biblioteket i Newport och studera.
Eller sa stannar jag har i skolan och gor absolut ingenting.
Dilemma.

Puss pa er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0