Isle of Wight #180

Lördag

Bloggandet ligger inte högt i prioritet för tillfället och det ber jag om ursäkt för.
Men jag har två veckor kvar i England och väljer att göra det mesta av dem snarare än att sitta framför datorn.

Fast. För att göra er lite gladare så kan ni få smakprov på bilder från Fuerteventura.



Sean tror att han är cool men.. det är han inte.



En fyra timmars flygresa är lättare att genomlida om man posar lite.



Utsikten från lägenheten.



Stranden.



Sommarmys.



Bara för att han är en mycket värre poser än vad jag är.



Vi hittade störtsöta jordekorrar. Eller.. de hittade oss och vår påse med nötter.



Vi åkte över till Lanzarote och kollade läget.



Jag gillade det.



På vägen tillbaka fick vi titta på fiskar under vattnet. Fiskar är fula.



Men vi är också rätt fula. Det är okej.



En bild på Seans mycket ojämna "mustasch" kan få avsluta bildvisningen och sammanfatta hur
obeskrivligt roade vi var av att behöva tillbringa fyra timmar på Gatwick.


Puss på er.
Vi ses om fjorton dagar.
<3






Kommentarer
Postat av: Jess

Vad grymt härligt det ser ut! Jag blir lite avis. Mest gillar jag mustasch-bilden. Så grymt vacker. Hehe.

2009-06-07 @ 13:06:26
URL: http://yiskha.blogg.se/
Postat av: Ivannia

Jävla FJUN grabben har alltså!!! :O Det där får han tamigfan jobba på! Hälsa honom att han ska tänka GÜNTHER och så får du skriva ut en bild på honom och sätta upp den i badrummet. Ivannia=har svaren på allt.

2009-06-08 @ 00:24:44
Postat av: Anonym

Ja håller med Ivannia,han når fan inte upp till min klass ;) haha ... dessutom du kan ju blogga på morgonen , gå upp en timma tidigare för våran skull ;)

2009-06-08 @ 18:14:49
Postat av: Emil

Glömde namnge mig nyss :P

2009-06-08 @ 18:15:24
Postat av: pälsboll

fy fan så härligt! :)

12 dagar kvar älskling! <33

2009-06-08 @ 18:33:16
Postat av: John

ALLTSÅ VA? var fan har du varit och stekt? hatar dig. hatar dig så mycket at tjag tvingar dig att bli onykter med mig så vi kan göra hyss, roliga hyss! FANIMEJ BARA TVÅ VECKOR KVQAR :D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D

2009-06-09 @ 00:00:11
URL: http://itaketime.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0