Isle of Wight #181

Tisdag

Nu är det elva dagar kvar.

Onsdag - Sista Bio och Pizza Hut besöket
Torsdag - Början på Isle of Wight Festival. Wight Zone Two. Här kommer vi!
Fredag - Festival
Lördag - Festival
Söndag - Festival
Måndag - Vara död, sova, sova, sova. Dö.
Tisdag - Mysa med folk.
Onsdag - Beach party.
Torsdag - Utgång för sista gången.
Fredag - Mys hemma hos Sean.
Lördag - Hemfärd.

Jag landar på Arlanda halv tio på Lördagskvällen.
Är alltså hemma runt ett på natten.
Om ni vill så får ni gärna komma till mitt hus och krama mig då.
Om min kära föräldrar tilllåter det vill säga.
Om inte så är ni massa välkomna på söndagen.
Då vill jag ha kramar! KRAMAR!

Och hyss John. HYSS!

Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt säkert? Hm. Jag ska iallafall lämna dig ifred tills du uttryckligen ber om mitt kvävande sällskap, som professionell vän vore allt annat tjänstefel!!

2009-06-09 @ 16:59:04
Postat av: Ivannia

Jaa..Ivannia är det ju förresten. Fast det förstod du kanske.

2009-06-09 @ 16:59:46
Postat av: Johanna

Men åh..så kul att du kommer hem, men vad jobbigt det måste vara med allt "sista"! Men nej, vad gör jag, som om du kommer må bättre av att jag tycker synd om dig.. VÄLKOMMEN HEM! Tjoooohoooo!!!!! Vi ses i augusti :P

2009-06-09 @ 17:21:53
Postat av: veronica

Det gör mig sorgsnare att du ska komma hem än att vi slutar skolan. Inte för att jag inte vill ha hem dig utan för att då har ett helt år passerat utan dig.



Ska vi testa nya milspåret i slutet av sommaren?

2009-06-09 @ 17:54:42
Postat av: Jess

NJUT AV SISTA TIDEN SOM TUSAN NU!! Gör allt som du inte vågat. Var galen helt enkelt. När du kommer hem, så väntar vi och tar hand om dig :-)

2009-06-10 @ 16:21:57
URL: http://yiskha.blogg.se/
Postat av: John

HYSS SOM FAN JOSSAN! Och jag ska.. eeh.. Göra dig alldeles lagom onykter (med respekt för föräldrar osv, såklart) så fort som möjligt. Nåja, jag kommer nog på söndag om jag inte är död eftermidsommar (du sviker ju mig i år :E hahahha) PUSSSS ÄLSKAR DIG KOM HEM NUUUUUUUUUUUu

2009-06-16 @ 23:43:31
URL: http://itaketime.blogspot.com
Postat av: Ivannia

AMEH NU FÅR DU VÄL TAMIGFAAAN GE DIG KVINNA!!! Skriv något nytt då!!

2009-07-05 @ 04:44:46
Postat av: Jess

SÄGER SOM FÖREGÅENDE TALARE, UPPDATERA BLOGGEN DÅ!!!!

2009-07-05 @ 15:59:59
URL: http://yiskha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0