Isle of Wight #162

Fredag

Antligen helg igen. Det kanns bra.
Jag har fatt en massa skoljobb gjort i veckan och ar riktigt stolt over mig sjalv.
Nu ar det inte alls mycket kvar. Fint.

I helgen blir det fullt fart.
Girls Night Out pa Colonel Bogey's ikvall med Lovisa, Jade, Debs och Natalie.
Natalies avskedsfest imorgon eftermidaag, Tia och Shannon's fodelsedagsfest pa kvallen och troligen The Balcony efter det.
Pa sondag ar det Sarah och Rachel's artonarsfest med maskeradtema.
Jag har ingen aning om vad jag ska ga som, eller om jag ska kla ut mig over huvud taget.
Vi far se hur det blir.

Pa mandag ar det bank holiday vilket innebar att vi ar lediga, och da blir det troligen tjejkvall med One Tree Hill och anisktsmasker. Mys.

Jag kanner mi glad och nojd med livet har pa andra sidan kanalen, men samtidigt ar jag standigt medveten om att min tid har ar pavag att ta slut. Och det ser jag fortfarande pa med extremt blandade kanslor.
Det ska bli sa otroligt inderbart att komma hem igen. Fa traffa alla kara, gora sadant som jag alskar, bara vara hemma och bo i sitt eget hus. Kunna gora vad man vill.
Men samtidigt kommer jag att sakna allt har sa otroligt mycket.
Det kommer blir helt sjukt..

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Helt sjukt.. det ar en bra beskrivning..

2009-05-01 @ 15:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0