Isle of Wight #166

Jag har äntligen hittat tillbaka till Joe's.
Det firar vi med att ladda upp överdrivet många bilder.
Bara för att.. jaa. Ni vill ju se egentligen, eller hur?



Ivannia och veronica var ju här och hälsade på i eh.. februari.
de blev lika kära i Seda som jag är, nästan.



Ivannia och Sean kom också överens. Fint.



Vi åkte till Southampton och spenderade pengar - Seda lite mer än alla andra.



Lovisa var lat och orkade inte gå själv.



Tobey och Ollie fyllde arton, också i februari någon gång, vilket firades på Blacksheep.
Lovisa var lite mer pepp än vad Eugen var.



Jag och Jade var mest pepp av alla.



Och Joel förstås.



Vi hittade en keps och blev supercoola.



Fina flickor. Jade och Lovisa.



I mars någon gång fyllde Debbi arton och det firades på Kas Bah. Jag och Marcus var taggade.



Många kvällar, nätter och dagar har spnderats hemma hos Jade med hot tub, nutella, kakor och gitarrspel.



I april fyllde Lovisa arton, vilket firades med misslyckad Club Golfing.
Roligt var det i alla fall!



Lovisa var söt och myndig.



Jag och Jade posade nog mest.



Rosie fyllde också arton för inte alls länge sedan. Förra helgen typ. Och det firades på The Crown.



Det var då vi träffade svenskar! Och en skum blond kille med långt hår. Natalie var nöjd.

Det var nog allt tror jag.
Enjoy.

Kommentarer
Postat av: Ivannia

Jag hatar dig. Och Seda ville jag äta minsann!

2009-05-07 @ 00:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0