Isle of Wight #167

Nu sitter jag på Joe's alltså.
Ingen som jag vill prata med är online på msn. Ni suger, kort sagt.
Jag har druckit kaffe, mums, och nu håller jag på och laddar upp ohemula mängder bilder på Facebook
vilket tar tio tusen år. Så för att fördriva tiden läser jag bloggar. Alla jag känner, som jag vet har blogg.
Jag känner mig uppdaterad. Fint.

Seda borde komma hit snart.
Hon har muntligt exam i franska. Stackarn.
Men det går nog bra, hennes franska lärare bara öser lovord över henne i alla fall, så misslyckas hon blir det smisk.
Eller något.

När hon kommer hit, så småningom, blir det parfymköp och promena hem, ut på springtur och efter det.
Kinamat och bio.
Det är ävl det som är det fina med att vara i ett förhållande.
Att man har någon som är villig att betala för mat och underhållning för en.
Så finns det ju andra fördelar också förstås. Typ att det är mysig och så, men ..
Det finns inte mycket som slår kinamat faktiskt.
Chicken Chow Mein blir det nog tror jag.


Och om tre veckor smäller det.
Jag börjar bli lite stressad, fast på ett positivt vis.
Det blir en helt ny upplevelse.
Fuerteventura.



I can't wait.

Kommentarer
Postat av: Ivannia

Eeeeeeeeeeeh... Det börjar ringa en AHAAAA klocka lååångt bak i huvudet på mig.... du FÅR gärna klargöra om du vill. Eller FUCK YOU, du måste.

2009-05-07 @ 00:14:46
Postat av: Jess

Vad? Vad händer om tre veckor?^^

2009-05-07 @ 17:37:01
URL: http://yiskha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0