Isle of Wight #169

Torsdag

Idag ar en bra dag.
Den borhjade finfint med sovmorgon. Vid tolvtiden at jag gardagens overblivna kinamat i sangen. Mums.
Sedan kom jag in till skolan och hade min enda lektion - fotografi - och fick allt jobb gjort.
Det finns INGET kvar att gora nu. Jag ar klar. Sista lektionen ar pa tisdag och sedan behover jag inte ga mera! Wooop.

Nu ar Lovisa pavag till Ryde. Vi ska fika och sant.
Det var langesedan och kanns finfint det ocksa.

Det enda som stor idag ar val att Natalie aker hem.
Jag kommer antagligen aldrig traffa henne igen, om vi inte kommer hit och halsar pa samtidigt.
Jag har nog itne forstatt att hon verkligen lamnat oss annu.
Och jag vet inte.. det ar med lite blandade kanslor. Vi var aldrig nara.
Forsta halvaret tyckte jag mest att hon var dryg och jobbig, men efter jul har jag spenderat mer tid med henne och
insett att hon har fina sidor ocksa. Ibland.
Sa, hon ar nog inte den person jag kommer sakna mest men det kanns anda tungt att hon maste aka hem sa snart.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0