Isle of Wight #170

Fredag

Helg - yes.
Kvallen spenderas hos Lovisa med Seda och Lovisas nya vardsyster - Leoni.
Jag har inte traffat henne forut, sa deet blir spannande. Men hon ska visst vara liten, tysk och snall. Or so I've been told.

Nu har alla andra Moch Exam i matte. Inte jag, for jag ar minsanna klar med sadant trams. Ehum.
I alla fall, detta innebar att jag ar ensam i the sixth form room. Utelamnad till mig sjalv och min egen formaga att underhalla mig sjalv. Woho. Nej, det ar nog ingen fara egentligen. Jag har lyckats i en timma och tio minuter nu.
Typ.

Jag var pa bio i onsdags och sag "Ghosts of girlfriends past". Underhallande for stunden, roligt, men inte en sadan dar film som man kommer att minnas. En sak som de sa stannade kvar i alla fall.

"The power in a relationship lies with the one who cares the least."


Det ar sa sant. Sorgligt men sant.
Hur ofta ser man inte exempel pa det?
Just det har skramde mig otroligt mycket forut och det var sa jag resonerade.
Om man bryr sig kan man bli sarad, och det vill man ju inte.
Men jag har lart mig nagot nu.

Power is not hapiness.


Man vinner pa att slappa in folk ibland och darfor mste man vaga.
Det har jag dig att tacka for.

Kommentarer
Postat av: Jess

Du är så vis! :D

2009-05-08 @ 18:24:54
URL: http://yiskha.blogg.se/
Postat av: Ivannia

Naw.

2009-05-11 @ 14:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0