I am what you see, I am not what they say.

Glögg är utan tvivel det finaste som finns.
I heeela världen.
Dessutom passar det väldigt bra som förtäring vid studerande.

Nu tror jag det är dags att färga håret. Bannemej.
Det här går ju inte längre.
Brunt ska det bli (igen), men frågan är hur mörkt..
Inte så hemskt mörkt tänker jag, utan lite som det såg ut i början av sommaren.

Typ såhär:



Ja, ungefär så får det nog bli.
Det ska bannemej inte se ut såhär i alla fall:



För det är minsann för mörkt. Så det så.

Då var det löst då.
Fint.

Vad är det förresten för en jäkla min jag har på det där fotot?
Jag påminner om en galen femåring. Inte okej.

Kommentarer
Postat av: Elsa

Du är ju sjukt snygg i det mörka. Fast jag gillar den övre, då ser du mer brittisk ut, och det är ju awesome. Era barn kommer vara albinos och rödhåriga, som alla engelsmän. Det kommer bli vackert. Jag ska vara med på deras dop, jag ska bli gudmor. Det kommer vara vackert.

2009-11-19 @ 20:40:26
URL: http://allvarligtalat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0