I want to do bad things with you.

Fredag.

Har precis tittat på Matrix.
Den är så himla fin. Jag kommer alltid anse den vara ett mästerverk, nyutvecklade specialeffekter till trots.
Neo. Vilken kille!

"There is no spoon.."

Deep shit.

Idag är det, eller har varit, fredag. Det gör mig glad.
Fredag är min favoritdag, min speciella dag.
Just denna fredag har jag soenderat sisådär en timma i skolan och skrivit Naturkunskapsprov, gått på stan och inhandlat lite julklappar, blivit uppringd av finaste Sara ända från England, tränat samt läst och bara varit hemma.
Skönt.

Dagarna bara flyter iväg just nu, men det är precis så jag vill att det ska vara.
Riktigt fint vore det om de närmaste tre veckorna komprimerades till, låt säga, tre dagar.
Då skulle jag bli otroligt glad.

Se, om jag vore lika bra som Neo skulle det här ju inte vara ett problem.
Attans.

Nu borde jag sova egentligen, men jag känner inte alls för det.
Ska döda lite tid i den virtuella verklighet som kallas internet.

Imorgon kommer Moa och Linnea hit och myser.


23 dagar.

Kommentarer
Postat av: Ivannia

Och det är DÄRFÖR jag älskar dig!! Matrix FTW <3

2009-11-30 @ 21:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0