It's not a question, but a lesson learned in time.

Meja plågar mig på Spotify.
Jag studerar mitt avnötta nagellack och önskar att du var här.

Man kanske skulle måla om dem?
Man kanske skulle sova?
Man kanske skulle lämna den här staden med allt vad det innebär och åka ut på fantastiska äventyr?
Som Nils Holgersson, minus gåsen.

Motivationen är, som sagt, tillbaka så pass att jag orkar ta mig an det stundande psykologi provet.
Inte så pass att jag känner för att sitta och klämma ur mig en svenskatext i fem timmar imorgon.
Inte alls.

Rött får det bli.
På naglarna.

Kommentarer
Postat av: pälsboll

Men om det är utan gåsen är det ju inte alls som nils helgesson.

Sötnos, jag finns jämt här om du vill snacka. Eller inte där några mil bort, men min telefon finns här iallafall <3

2009-11-18 @ 10:56:12
URL: http://sscchh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0