När ska vi någonsin få se dig le?

En sak är säker, och det är att Moa och jag var galet kreativa när vi var yngre. Filmade, spelade in grejer och hade oss. Det kan komma upp ett exempel på det senare.

Vart tog all kreativitet vägen?

Vi har alltså suttit och lyssnat och tittat igenom våra små utbrott av kreativitet.
Något jag finner oroande är de ofta igenkommande ämnena.
Död, kor, blod och mer död.
Oroande.


Och sedan kan jag tillägna en liten rad till John Jansson, för att han känner sig lite förbisedd.
Men mest för sex års vänskap. Käraste Johnen.
Jag minns fortfarande när jag cyklade till stallet en halvtimma tidigare, så att jag kunde
gömma mig i en box och undvika honom. Hahaha, det var tider.
Det är fint att vi har utvecklat vår relation tycker jag.



Han är väldigt fin den där John.
Jag saknar honom lite. Fika snart?

Kommentarer
Postat av: Berit

Ja. och DEN DÄR HÄRLIGA IVANNIA vart tog hon vägen?? Är inte ni vänner längre? Hon verkade ju så himla fin, men inte ett ord om henne på bloggen? MVH/Berit

2009-11-19 @ 21:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0