She walks like a lady, but talks like a man.

Jag funderar lite över varför konstiga människor på internet dras till mig.
Sänder jag ut signaler som säger något i stil med "Om du har en psykisk störning, kom och prata med mig! För det tycker jag är roligt, jätteroligt. VERKLIGEN! SKITKUL!", kanske?

Eller?

Jag fattar inte.

Med undantag av sagda läskiga människor har jag en väldigt trevlig kväll.
Finaste Moa ligger i min säng och läser Breaking Dawn.
Själv sitter jag här. Spelat lite gitarr har jag gjort också.
Vi är visst inte överdrivet sociala med varandra, men jag gillar det.
Att vi kan umgås utan att prata hela tiden liksom.
Bara njuta av varndras sällskap.
Det behövs ibland.

Imorgon ska jag träffa min kära vän BERIT.
Henne saknar jag också, så det ska bli fint.
New tales of the young and loved liksom.

Sakna människor verkar vara min huvudsyssla just nu.
Det vet jag inte riktigt vad jag tycker om..

Kommentarer
Postat av: Ivannia

Vem fan är Berit? Trodde du och jag skulle ses? :S

2009-11-20 @ 11:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0