You look beautiful all of the time.

Nu närmar sig klockan två.
Jag har inte rört på mig sedan klockan tolv.
Eller. Jag har ätit.
Med hjälp av mina oerhörda kulinariska färdigheter har jag framställt ett mål klyckling i champinjonsås.
7 minuter i micron, ack vad det är lätt att vara mästerkock!

Om jag vore en gubbe i The Sims skulle nog spisen börja brinna varje gång jag lagade mat.
Min kära mor säger att det är något jag bör ändra på innan jag flyttar hemifrån. Men jag tänker såhär.
Det finns ingen bättre motivation till lärdom än överlevnad.
Om jag svälter kommer jag ju självklart att lära mig laga mat.
Massor av mat, i stora lass.
Så jag avvaktar.
Låter naturen ha sin gång så att säga.

Jag tror att jag har kommit ifrån stressen orsakad av psykologiprovet.
Allt detta pluggande gör mig deprimerad.
Det blir med andra ord ett lätt MVG då jag bara kan sitta där och analysera mina egna sympton.
Kanske inte egentligen, men det vore onekligen fint.

Om det ändå vore december..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0