It's kind of hard to have a happily ever after all by yourself




Torsdag

Ah. Jag älskar gymet på kvällarna. Åker man dit runt åtta är det bara ett fåtal osm är där och alla hämningar släpper och ger plats för den totala kroppsdyrkan. Visst är det ingen ovanlighet att se killar stå och flexa musklerna framför spegeln, men det sker alltid med viss diskretion (tror de i alla fall).
När mörkret kommer förvandlas gymet till en oas där det är helt okej för killar att ohämmat spana in kroppsdelar på varandra och sig själva. Dra upp den tajta träningströjan och ta en till på bröstmusklerna.
Lite som det antika Grekland säkert, tänker jag.

Det är fint tycker jag.
Och dessutom innehållande. Det betyder att jag, när jag sitter och plågas i maskinerna, har något att titta på och fnissa lite åt. Underbart.

Nu är jag trött i hela kroppen.

Puss.



And if you were with me tonight 
I'd sing to you just one more time
A song for a heart so big
God couldn't let it live

May angels lead you in
Hear you me my friends
On sleepless roads, the sleepless go
May angels lead you in


- Jimmy Eat World, Hear You Me


Kommentarer
Postat av: pälsboll

älskling, vi vet att egentligen du som står och spänner dig framför spegeln och pojkarna småfnissar åt dig. men jag älskar dig för det ^^

2009-09-10 @ 22:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0