Om du var här, om jag var där.

Tisdag

Det gör ont.
Jag tänker att det är litesom när man är bergsklättrare och fastnar med armen under en sten.
Man skär av sig armen, för det är det som krävs för ens överlvnad.
Men det gör ont, förfärligt ont, och är inte roligt alls.

Det gör mig ledsen.
Och ledsen är någonting jag inte vill vara längre.
Vägrar vara.

Så därför tänker jag att det här är sjukt jobbigt, kanske till och med
det jobbigaste jag någonsin gjort, men..
Jag överlever.

När valet står mellan mig själv och dig.
Då väljer jag mig.
Och så hoppas jag bara att du har hjärta att förlåta mig.


För jag älskar dig fortfarande.

Kommentarer
Postat av: Elsa

Ring om du behöver. Jag älskar dig, du är en av dem bästa, det vet du.

2009-09-22 @ 22:56:15
URL: http://allvarligtalat.blogg.se/
Postat av: Ivannia

Ord är överflödiga. Bara ett samtal bort, inte ens det...

2009-09-23 @ 00:45:49
Postat av: Sara

honey, du anar inte hur mycket jag vill va i sverige och finnas där för dig just nu! <3 saknar dig massor..

2009-09-24 @ 19:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0