190410

16.12

Jag tänker att om man delar upp tiden kvar i skolan i små delar, då är det inte mycket alls.
Men när man tänker på allt i en klump, då får man ont i magen.
Så är det när jag tittar i min kalender och kollar hur mycket vi har kvar att göra.
Det är färdigbläddrat i ett kick, och det är inte mycket alls.

Sådana saker muntrar upp mig idag.
Det faktum att solen skiner och att det verkligen känns att sommaren är påväg, nästan, hjälper också.
I morgon bär det av till hufvudstaden med klass Sp3c. Det ska blir roligt, och jag ska nog ta med kameran och föreviga hela härligheten också.
Vi ska vara kulturpretton och gå på typ fem olika muséer och på opera. Spännande!



Här är en bild från när jag och Sean var i Stockholm på lovet.
Det är en fin stad.

Nu är mitt te kallt.. Inte kul.
Men religionsuppgiften är i alla fall färdigskriven, så det får vara okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0