260410

16.47

Köpte för övrigt solkort idag. Planen är att jag inte ska se ut som ett spöke när det börjar bli så pass varmt att man kan bada, och så vore det fint att vara lite brun på balen också (Om jag nu lyckas få någon att gå med, annars är det rätt meningslöst JADE SKYNDA DIG FÖR FAN!!). I vilket fall.

Jag hade tänkt sola i Vilbergen. Nära och bra tänkte jag, och bara 300 kronor för tio gånger. Men så sa jag det till klassen idag och blev i princip utskrattad. På det där stället vid filmstaden skulle det visst bara kosta 250. Fint att spara en 50-lapp, tänkte jag, och gick dit istället.

Väl där kostade det bara 199. Så IN YA FACE. Jag sparade 100 kronor, och kan nu spendera de pengarna på valfri skitsak. Känns fint!

Tänkte bara berätta det, utifall att ni skulle vilja veta.
Det bästa är dock att jag inte spenderade pengarna direkt heller! De ligger i min plånbok.
Finfint.

Kommentarer
Postat av: Jess

Glöm inte solkrämen.. du vet ju hur det gick i lördags :P

2010-04-26 @ 17:11:22
URL: http://yiskha.blogg.se/
Postat av: John

två öl på krogen!! lätt!

2010-04-26 @ 22:06:15
URL: http://itaketime.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0