260410

19.22

Min Pappa är söt och har världens koll på allting.

Idag vid middagsbordet, när jag berättade att jag pratade i telefon med Moa igår:

- Moa fyller ju tjugoett i år.
- Men.. är hon yngre än dig då?
- Va..? Pappa, hur gammal blir jag i sommar?
- Tjugotvå!
- ....


Och någon annan gång:

- Jag gillar Moa! Henne har ju du känt hur länge som helst!
- Ja jag vet, det är ju typ tio år nu nästan.
- Jag minns när ni red tillsammans!
- Jaså? Fast.. det gjorde vi ju aldrig..



Det är fint tycker jag.
Det roligaste är nästan att det bara har blivit så när vi pratat om Moa.

Kommentarer
Postat av: Moa

HAHAHAHA! Det där gjorde min dag!

Fy tusan vad virrig och söt!

2010-04-27 @ 19:30:15
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0