280410

16.47

Min kära lillebror kom precis hem fårn skolan, och att säga att han var på dåligt humör är en underdrift. Allt har tydligen gått åt helvete idag, och det verkar fan inte lätt att gå på högstadiet. Men det värsta var nog när han frågade om det var idag jag hade tänkt baka:

- Nej, det är ju imorgon.
- Va? Fan.. Det var det enda jag har sett fram emot idag..

Så såg han bara alldeles uppgiven ut. Inte ens World of Warcraft kunde få honom på bättre humör, och då är det illa mina vänner! Så.. det ser nästan ut som att jag får baka idag ändå.



Hur kan man säga nej till det här liksom?


Sitter för övrigt och lyssnar på VM-låten, och den är faktiskt inte helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0