070310

21.53

Det har varit en bra helg.
I fredags gick jag på bio och såg den fantastiska Alice i Underlandet.
Jag blev jättekär, och att se den i 3D var urtufft.
Således är jag lite nyförälskad i Johhny Depp, och har dessutom blivit ägare av ett par sjukt snygga 3D-glassögon. Såhär coola är de:



Snitsigt.

I lördags umgicks jag med smörfascister hemma hos Ebbson. Vi föråt oss på scones med diverse pålägg, såg världshistoriens ostigaste amerikanska high school film och pratade och pratade och pratade.
Jag fick för mig att det vore en bra idé att dricka två koppar kaffe vid tolvtiden för att piggna till lite, och detta resulterade i att jag var hyperaktiv ett tag och bara inte kunde vara tyst. Helt i gasen. Sen somnade jag.
När vi skulle åka hem, i djungeljeepen, var jag pigg igen, och när jag väl kom i säng så var kroppen helt utmattad och liksom skakade medan ögonen bara tirrade och hjärnan bara inte kunde slappna av. Det var helt galet.
Till slut lyckades jag soman, men vaknade typ en gång i timmen.
Slutsats: Kaffe bör ej drickas sent på kvällen.

Barnvakt var jag också och det var anledningen till att jag var så trött hemma hos Ebba. Jag gick nämligen upp vid halv ått apå morgonen och lekte med barn hela dagen. Vi spelade spel, lekte häst och wild kids, läste Bamse och såg på film. Jag algade till och med lunch. Duktiga jag!


Sedan blev det söndag. Idag. Det har varit en dålig dag.
hela helgen har jag egentligen gått och varit nere hela tiden utan att förstå varför. För jag har faktist ingenting att vara ledsen över just nu. Stressad kanske, men inte ledsen, och idag har jag gått omkring och varit konstant gråtfärdig. Knasigt.
Som tur är kom jag på lösningen på problemet för inte alls länge sedan. PMS.
Sedan dess har jag förbannat det kvinnliga könet.
Nu slipper jag i alla fall gå och oroa mig över vad det är jag är ledsen över. Det är skönt.


Snart borde jag sova.

Jag saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0