290310

09.21

Det kanske är dags att ta tag i det här igen. Kanske.
Idag är det måndag, och ag var sååå nära att inte kliva upp ur sängen och ta mig iväg till engelska lektionen.
Och tror ni inte det visade sig att det borde ha varit precis vad jag skulle ha gjort, för allas vår JWo är hemma sjuk idag.
Därför har jag tillbringat en och en halv timma i en datasal med att göra en massa internettester. Oerhört underhållande. Nu är jag trött, och undrar vad som hände med det där kaffebduet jag fantiserade om. Alltså, den där killen som bara dök upp med en kaffekopp så fort jag kände att jag var sugen. Det vore något.

Helgen har varit seg, och skön.
Vi hade ju klassfest i lördags förstås, och det var kul. Jag fick dyngstryk på Fifa, men det är okej. Mina spelare fattade faktiskt inte åt vilket håll de skulle springa.. Hugos var inte så värst underhållande. Jag tappade mitt armband och var sur, och mina klackar fastnade i golvet. Men det var helt okej.

Igår var jag bara sur och trött, så jag åt choklad och kladdkaka så att jag fick ont i magen.
Men jag gjorde klart projektarbetet i alla fall! Det var duktigt.
Och så såg jag en av de sämre filmerna jag har sett i mitt liv. Rumour Has It. Inte så övertygande va. Mest äcklig, och förutsägbar.

Imorgon ska jag köra till Skavsta själv och hämta upp min kära engelsman så.. ni kan ju hålla tummarna.
Eller helt enkelt hålla er borta från E4an mellan Norrköping och Nyköping vid elva och tolvtiden. Det vore snällt, tack.

Kommentarer
Postat av: Ivannia

Neeeeej JWo är sjuuuk.. Men hur underbar är han inte?!?



Och vad kul att du ska hämta Sean! Kör safe :) Sen så måste jag få se ditt projektarbete också haloooo

2010-03-29 @ 22:22:34
Postat av: Moa

Jag måste åka med dig när vi ses! Woho!

Hur länge stannar Seanis? Kan vi leka?

2010-03-31 @ 11:14:11
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0